Kérdésed van a termékeinkkel kapcsolatosan? Keresd ügyfélszolgálatunkat a chat-en vagy telefonon!

Kérdése van? Hívjon minket! +36205012646

Gyakran ismételt kérdések

 

Hogyan adhatok le rendelést?

A rendelés leadása egyszerű: Válassza ki a kívánt terméket, majd kattintson a "Kosárba teszem" gombra. A kosár oldalán ellenőrizheti a termékeket és módosíthatja a mennyiséget. Kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra, és adja meg a szükséges adatokat (név, szállítási cím, fizetési mód stb.). Erősítse meg rendelését, válassza ki a kívánt szállítási módot és fizessen a választott módon. A rendelésről visszaigazoló e-mailt kap. Ha többször szeretne webshopunkból vásárolni érdemes regisztrálni, illetve feliratkozni a hírleveleinkre, ahol időközi akcióinkat és kifutó termékeinket is láthatod.

Miért érdemes regisztrálnom?

Azért érdemes regisztrálni, mert webshopunkban pontgyűjtő rendszer működik. Ez annyit takar, hogy minden termék után egy bizonyos pont jár az ön számára. Ezeket a pontokat a regisztrációs fiókjában tudja nyomon követni és felhasználni egy vásárlás során (1 pont=1 Ft). Regisztráció után 250 pont jár önnek ami megjelenik rögtön a fiókjában és akár már az adott vásárlásnál fel tudja használni. Ugyanígy a hírlevélfeliratkozás is 250 pontot von maga után. A minimum felhasználható pontok nagysága 100 pont. Abban az esetben ha akciós termék van a kosárban, akkor nem tudja felhasználni a pontokat.

Milyen fizetési módok érhetők el?

Webáruházunkban az alábbi fizetési lehetőségek állnak rendelkezésére:Bankkártyás fizetés: Visa, MasterCard, Maestro kártyákkal történő biztonságos online fizetés.Előre utalás: A rendelés összegét banki átutalással is rendezheti.Utánvét: A csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával is fizethet. 

Biztonságos a weboldalon történő vásárlás?

Igen, weboldalunk SSL titkosítást használ, amely biztosítja az Ön adatainak védelmét. Bankkártyás fizetés esetén a tranzakciókat megbízható, nemzetközileg elismert szolgáltatók (pl. Barion) bonyolítják le, garantálva a biztonságos fizetést.

 

Mennyi a szállítási idő és milyen költségekkel jár?

Raktáron lévő termékeinknél, (amelyeket rögtön tudunk küldeni a megrendelőnek) a szállítási idő általában 1-3 munkanapot vesz igénybe. A szállítási költség attól is függ, hogy melyik szállítási módot választja ki a megrendelésnél. Jelenleg a Személyes átvétel, a Magyar Posta Zrt. vagy a Házhoz szállítás Budapesten belül opciók küzül lehet választani. További információkat itt érhet el a szállításról. Amennyiben kérdése van előrendelhető vagy éppen nem elérhető termékeinkről kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

 

Milyen esetben tudok terméket visszaküldeni vagy cserélni?

Abban az esetben, ha a termék hibás vagy sérült állapotban érkezik. iyen forgatókönyv esetén kérjük készítsen róla fényképet és küldje el ügyfélszolgálatunknak. Amennyiben nem megfelelő termék vagy nem elégedett vele akkor 14 napon belül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket. Csomag csere költséget csak hibás vagy sérült termék esetén állunk, ha eláll a vásárlástól a terméket önnek kell hozzánk visszajuttatni a saját költségén.